Alla inlägg under oktober 2008

Av Stina Arwidsson - 13 oktober 2008 21:00

Hur kan man inte tycka om detta underbara program?

Kommer på mig själv sitta och skrika:

- Meeen Håååkan då! 20 gånger ikväll

Underbara grej.


Vad kan vi annars säga om denna dagen?

Njaa inte så mycke va? Ska vi lämna in nu?

Av Stina Arwidsson - 13 oktober 2008 19:45

Där är ni ju, vart har ni hållt hus halva dagen?

Nu ska vi kolla på färjan gubbar!


Av Stina Arwidsson - 12 oktober 2008 19:22

Va är det för något? Varför har jag ångest?

Av Stina Arwidsson - 12 oktober 2008 09:57

Jag har nu sovit skitdåligt 2 dagar i rad, sover iofs allt dåligt med detta är extremt.

Så jag måste alltså ha panik över något, men jag vet inte vad det kan tänkas vara...!

Förslag någon?

Av Stina Arwidsson - 11 oktober 2008 11:10

Snart kommer M:et vi ska ut i skogen. Sunget och Viggo ska också med.

Mitt stora problem för dagen är : Vad har man på sig i skogen?

Jag menar absolut inte för att folk ska se en utan mer jag vill inte frysa för då blir jag satans gnällig, jag vill kunna sitta ner på marken och jag vill kunna plocka svamp om jag hittar nån ( vilket betyder att jag måste ha kläder man kan röra sig i. )

Hjälp!?

Av Stina Arwidsson - 10 oktober 2008 16:59

Jag är då varit iväg med jobbet.

Inatt har jag fixat allsång på Ströget med det är så synd att du är så söt.

Danskarna lärde sig fort!

Herrejävlar vad jag är trött idag!

Av Stina Arwidsson - 8 oktober 2008 23:02

Jag är nojjig, helt sjukt nojjig..

Just nu sitter jag och funderar över:

* Tänk om jag dör på tåget!

*Går det att dricka deras kranvatten?

*Funkar min laddare?

*Tänk om jag går vilse!


Herregud! Jag vet att jag har glömt något livsviktigt i min packning också.

Klockan är ställd på 05.15 jag kommer vara halvdöd då.

Hej på tag!

Av Stina Arwidsson - 8 oktober 2008 13:57

Nä men skulle bara kolla F & S hemsida en sväng..

Kolla vad jag hittade: 1 st familj

Ovido - Quiz & Flashcards