Alla inlägg under oktober 2008

Av Stina Arwidsson - 3 oktober 2008 21:30

Vad menar du med detta?

Skulle precis börja kolla på greys, de 2 sista avsnitten på min box.

Tror ni inte skivvan är bort!?

Vad menas med detta?

Nu har jag bara 3 andra alternativ, dukes of hazzard för typ 250 gången, walk the line eller babar?

Svårt beslut

Av Stina Arwidsson - 3 oktober 2008 13:55

Idag har jag varit på babysim men min kärlek.

Fasen så söt han är i badbyxor!

Har typ tagit 40 bilder vilket är mycket mer än vad de andra som var med och kollade tog.

Jag kan inte hjälpa det! Han var för söt 

Av Stina Arwidsson - 2 oktober 2008 18:17

Vad skönt det är när man får distans till saker.

Dumma saker man gör, som oftast kan kännas just så där skit jobbiga långt tid efter.

Nu är det bara att skratta åt det och gilla läget- hur det än va så kommer det ju alltid bli en rolig historia förr eller senare.

Jag är sjukt sugen på en Cypern macka, vilket självklart innebär tonfisk och majonäs. Så jäkla gott.

Funderar på att röra på mig också, plugga kanske? Gärna London där har man majonäs på allt, majonäs och vinäger fin fint det!

Vad udda detta blev..? Hade du frågat mig för 2 månader sen hade jag gett dig en helt annan dröm. En dröm med en person i.(!?)

Men drömmar är väl till för att ändras och genomföras..? Eller?

Hur som har jag fortfarande inte gett upp att jag vill ha en hund, att jag ska lära mig tyska på riktigt eller att jag ska lära mig flugfiske.

Nu ska jag springa iväg och träna boxning.


Av Stina Arwidsson - 1 oktober 2008 17:18

Idag ska Göte ha visning på deras lägenhet.

Jag vet min plats jag ska smälta in i inredningen, funderar på att vara lampa i en hörna eller vara halvnaken i sängen...

Vad tror ni förslag 1 eller 2 ?

Av Stina Arwidsson - 1 oktober 2008 16:53

Har varit på bolaget klockan 10 idag..

Jag pch stan alkisar plus några lånealkisar från karlskrona

Jag trodde dom skulle råna mig när jag var på väg därifrån!

Aldrig mer mina vänner. ALDRIG MER!!

Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv!

Ovido - Quiz & Flashcards