Alla inlägg under oktober 2008

Av Stina Arwidsson - 7 oktober 2008 22:07

Här ligger jag finklädd och kollar på tv
Min mys-o-meter är på topp!

Av Stina Arwidsson - 7 oktober 2008 19:48

Varför vänta? Säg det idag!

Av Stina Arwidsson - 7 oktober 2008 18:51

Kanske skulle jag ta och hugga ett rum på jobbet..

Är typ alltid där ändå känns det som, idag har jag jobbat 10 timmar.

Nu kollar ögonen inte som jag vill!

Ville bara hem och äta en clementin eller två ni vet det är den tiden nu.

Tiden då man blir beroende av först clementiner och sen apelsiner, händer mig varje år!

Men istället för att ta det lungt lekte jag lite mästerkock när jag kom hem och slängde ihop en ny rätt. Sisådär jag är för trött för att äta.

Nu ska jag stryka 20 kg tvätt, packa och kolla på tv.


Av Stina Arwidsson - 6 oktober 2008 22:49

hmm tja allt är som vanligt...

förutom att jag under en tråkig timme på jobbet muntrade upp mig själv med att beställa en ny mobil.

Vilket betyder att jag måste säga hej då till min bejbi...

Vi har haft bra stunder jag och den.

Men på min nya mobil har jag alkolås.. Hur bra?

Av Stina Arwidsson - 6 oktober 2008 10:43

Idag är första dagen på resten av ditt liv...

Jag har plockdag idag, måste fixa och trixa lite inför min jobbresa.

Det vanliga med andra ord, tvätta stryka och klippa luggen

Hade ju velat sitta ute med en stor picknick korg och bara kolla på hösten.

Det får helt enkelt vänta till näsat vecka då jag har lite mer tid över.

Full fart framåt!

Av Stina Arwidsson - 5 oktober 2008 19:21

Här går jag och dammsuger...

Måste dock pausa nu för att min fot somnade!?

Kan den verkligen göra de mitt i en rörelse?


Av Stina Arwidsson - 5 oktober 2008 16:53

Humör: Fucking great!

Senast intagna måltid: Biff, potatis & brunsås ( därav humöret)

Antal timmar jag sovit inatt: 2 eller minder

Antal konstiga sms i inkorgen under natten: 2 st

Antal utskällningar under de senaste 24 timmarna: 1 bara (bra kväll igår)

Antal bråk på gatan i natt: ett som varade i 1.5 timme.

Antal konstiga märken på kroppen: 2 st vart kom dom ifrån?



Av Stina Arwidsson - 4 oktober 2008 11:24

Okej, denna veckan har det snackas en väldans massa om ett nytt trafikmärke.

Då jag måste tycka något om allt så tycker jag att detta kan vara bland det löjligaste som jag har på bra länge!

Jag menar jättebra att herr gåman ska bytas ut lite här och där mot en fru gåman. MEN...

Har någon frågat dom ifall dom vill vara gifta!?

Nä det tar man bara för givet att hon skulle vilja vara fru gåman?

Jag tycker det känns oerhört jämnställt, verkligen!


Ovido - Quiz & Flashcards