Alla inlägg under oktober 2008

Av Stina Arwidsson - 23 oktober 2008 22:52

sms i inkorgen:

Lyft på fötterna när du går. Haha..


Borde jag flytta?


Update 23:27

Jag har nu ålat bort till sängen, kom underfund med att det borde vara det absolut tystaste sättet.

Nu låtsas jag som att jag inte är hemma!

Blundar man tillräkligt hårt så finns man inte!

Av Stina Arwidsson - 23 oktober 2008 21:53

dippidiippidiiii

Orup ska vara med på Rosabandet galan...

Dippidiippidiii

Av Stina Arwidsson - 23 oktober 2008 20:30

Idag har jag hjälpt Ida på 4-6 gympan, det är bland de roligaste jag vet!

Det händer alltid något oväntat.

Du ser snäll ut jag kan sitta jämte dig!

Tack snälla. Alla andra barn trodde nog att jag var pesten eller nått!

Av Stina Arwidsson - 23 oktober 2008 10:57

Jag borde varit äldre, så pass så att jag hade kunnat gå på orups konserter.

När han var ung visst han är typ världens snyggaste man nu också men när han var ung var det helt andra bullar!

Jag vill inte kolla på Lena & Orup, jag vill se bara orup!

Fast iofs så är väl Lena & Orup bättre än inget. Men han lär ju inte köra lita aldrig på gifta män och det är ju hans bästa låt!

                                                 Orup

Kunde inte sova igår då jag låg och funderade. Vilket är så trist!

Jag måste tänka 20 steg längre fram än vad man behöver det är inte alltid att föredra!

Kom väl inte fram till några lösningar till alla världsproblem, kunde inte komma på lösningar till min egna heller så jag får väl ta det längre fram i vinter.


Åker till Jönköping på lördag vilket jag verkligen ser fram emot till tusen.

Behöver verkligen de!

Av Stina Arwidsson - 22 oktober 2008 20:40

Göte & Jag kollar på bonde söker fru.. När hon plötsligt säger:

- Stina detta hade typ varit du om du varit med:

För fan jag blir så jävla trött på denna skit bonden!

Vart har han lagt sina balls? Han har ju ingen stake, jävla nörd!

Släpper han inte till snart så åker jag hem!

Och tänk när ni ska kramas då hade du stelnat till som en pinne varje gång!

Haha vilken underbar syn.


Av Stina Arwidsson - 22 oktober 2008 16:02

Fick ett väldigt kul sms nyss..

sånt gillar vi!

Av Stina Arwidsson - 21 oktober 2008 23:48

Jag? - nää men aldrig!

På fredag ska jag på babysim igen, denna gången ska jag bada...!

Herregud vad jag är nervös

Av Stina Arwidsson - 21 oktober 2008 12:12

Har skickat mail till stället där jag bestllt min mobil:


Sina Arwidssons Meddelande:


Hej Gubben!

Vart har du tagit vägen...? Har du kommit bort?

Du fattas mig! Hoppas vi ses snart.

/ Din Stina


Svaret jag fick:

Tyvärr har den ej kommit in på lager ännu.


Tänk att dom tog mitt mail seriöst ändå!



Ovido - Quiz & Flashcards