Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Stina Arwidsson - 21 maj 2009 19:24

Av Stina Arwidsson - 21 maj 2009 16:43

Jag hade ju tappat den, har jag hittat den igen tro?

Av Stina Arwidsson - 21 maj 2009 16:35

Har länge funderat på bästa sättet att bli av med attackerna som står utanför diverse butiker till höger och vänster.

Jag vill inte vara otrevlig inte säga att dom är dumma på något sätt inte fnysa eller annat som bara tanter gör.

Därför har jag filat fram den perfekta grejen att göra. Alltid när jag går förbi ser jag till att ha min mobil i näven. 

Oftast så säger de inget, om de säger något så är det mer:

-wow har du en "vaddennuheter"

Och jag säger stolt ja och de frågar om det är med Telenor. 

Då ger jag dom pungsparken! Att jag inte valde Telenor pga att jag tyckte dom inte var lika bra.. 

Då tackar dom bara för att jag var ärlig och bådas dagar går vidare utan några problem. 

List kallar jag det!

Ovido - Quiz & Flashcards