Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Stina Arwidsson - 6 maj 2009 22:17

Under min och Martinas sommarresa förra året så vi la på Cypren så träffade vi 2 tjejer som bodde på samma hotell som oss.

Jätte trevlig tjerer som vi verkligen hade jätte roligt med.

Den ena av tjejerna berättade att hon hade gjort ett inslag med Fråga Olle som skulle sändas under våren.

Under vårens program har jag väntat på att få se inslaget, idag var hon med.

Hon gjorde inslaget med bravur! Helt kanon!

Jag hade ju själv aldrig gjort som hon gör, men vill man så varför inte?


Av Stina Arwidsson - 6 maj 2009 09:42

Det är min min min lediga dag!

Idag är den dagen denna veckan som jag inte har något planerat.

Jag är helt ledig. Jag behöver inte städa, tvätta eller stryka för allt sånt är avklarat.

Så vad ska man göra en dag som denna?

Vädret känns ju inte alls roligt så sitta ute känns inte helt 100.


Av Stina Arwidsson - 6 maj 2009 00:07

Hittade ett kort precis, ett kort som jag för längesedan stoppat undan för att jag aldrig ville se det igen...

Men ändå hade jag ju stoppat undan det? Varför förstörde jag inte kort-fan!?

Och framför allt, ska jag förstöra kort-fan nu?

Ovido - Quiz & Flashcards