Alla inlägg under maj 2009

Av Stina Arwidsson - 14 maj 2009 16:57

Jag är mästare på att heja på, mästare på att peppa.

Just nu hejar jag på Göte som lagar mat.

Heja!!

Av Stina Arwidsson - 13 maj 2009 11:37

Det senaste inom kärleksvärlden är att man inte kyssas innan gifter sig.

Man tar alltså det vanliga kyskhetslöftet till en helt ny nivå.

Detta gör mig otroligt glad, ärligt talat det gör mig kanon lycklig!

Det är som ett stort hell yeah för mig då jag varit den enda jag känner som har hållt på mig och blivit en anningens retad under min uppväxt!

So in your face alla!

Av Stina Arwidsson - 11 maj 2009 08:29

Och jag överlevde helgen utan några större skandaler.

Ömsom sol ömsom regn gjorde att aktivteterna blev blandade.

Jag har inte badat, jag har heller inte solat vilket jag trodde jag skulle göra när jag lämnade Karlshamn i fredags eftermiddag.

Jag har däremot gjort Hultsfred jag har ätit tårta, grillat, läst och spelat kort.

På vägen hem blev jag med nya skor då vi var inom Kosta en sväng.

Jag är faktiskt lite positiv till sommar stugan igen, har inget alls emot de.

I ett par dagar, men tacka vet jag dusch!

Får släng upp lite fina bilder snart men nu så ska jag äntligen klippa mig!

Som jag har väntat.  

Av Stina Arwidsson - 8 maj 2009 16:35

Nu sticker vi snart så det är dags för min att säga Hej då och tack för allt!

Har ringt en del samtal för att säga hej då, bad Göte mata katten och vattna blommorna. 

Jag har gummistövlarna packade, så nu drar jag ut i skogen!

Hej på et tag!

Av Stina Arwidsson - 7 maj 2009 17:20

Jag har klickat hem lite gejer nu..

Sen har jag hämtat hem mina 2 skor som varit hos skomakaren.

Så nu är hela familjen samlad igen!


Av Stina Arwidsson - 7 maj 2009 15:49

Jo men avd roligt att åka till nytorpet idag!

Vädret känns verkligen superskoj att vara ute i!

Tur för mig att serveras grillade killar i bröd, riktigt sugen på det!

Med stark senap! 


Av Stina Arwidsson - 6 maj 2009 22:17

Under min och Martinas sommarresa förra året så vi la på Cypren så träffade vi 2 tjejer som bodde på samma hotell som oss.

Jätte trevlig tjerer som vi verkligen hade jätte roligt med.

Den ena av tjejerna berättade att hon hade gjort ett inslag med Fråga Olle som skulle sändas under våren.

Under vårens program har jag väntat på att få se inslaget, idag var hon med.

Hon gjorde inslaget med bravur! Helt kanon!

Jag hade ju själv aldrig gjort som hon gör, men vill man så varför inte?


Ovido - Quiz & Flashcards