Alla inlägg under maj 2009

Av Stina Arwidsson - 6 maj 2009 09:42

Det är min min min lediga dag!

Idag är den dagen denna veckan som jag inte har något planerat.

Jag är helt ledig. Jag behöver inte städa, tvätta eller stryka för allt sånt är avklarat.

Så vad ska man göra en dag som denna?

Vädret känns ju inte alls roligt så sitta ute känns inte helt 100.


Av Stina Arwidsson - 6 maj 2009 00:07

Hittade ett kort precis, ett kort som jag för längesedan stoppat undan för att jag aldrig ville se det igen...

Men ändå hade jag ju stoppat undan det? Varför förstörde jag inte kort-fan!?

Och framför allt, ska jag förstöra kort-fan nu?

Av Stina Arwidsson - 5 maj 2009 15:10

Idag har varit på handledarutbildning på skolan.

Riktigt kul att träffa branchfolk som man annars aldrig hade bytt ett ord med.

Flest kockar var det ju måste jag säga, men en och en annan från hotell också.

Ja så nu vet ni det.

Nu är det dags för en ny hårfärg här, senare syns vi i Ringamåla eller?

Dom spelar ju trots allt mot Pukavik idag och det är ju mina favoriter..

Av Stina Arwidsson - 4 maj 2009 20:59

Jomen Göte skulle lägga upp en bild på sin blogg på mig som jag skulle kunna ragga dopp på...

Jag känner mig orättvist behandlad!!!

http://emelian.bloggagratis.se

Av Stina Arwidsson - 4 maj 2009 20:53

Jag hade en konstig dröm inatt igen.

Hela familjen var i stugan och blev mörade av en massmördare!

Ingen som kunde ta hand om begravning eller liknande, ingen som kunde tömma lägenheten. Ingen fanns ju kvar!

Jag har panik över stugan kan man ju säga, lite lite bara.

Utbildning står på schemat imorgon, med mitt jobb på min andra arbetsplats.

Låter lite krångligt, men det är inte värre än att jag ska till skolan på handledarutbildning.

Roligt som tusan med nya grejer.

Möjligen är jag väl helt tom i huvudet imorgon, back to basic.

Men hur fan gör vi med det här med stugan...?

Av Stina Arwidsson - 3 maj 2009 21:30

Oh, I just died in your arms tonight
It must have been something you said
I just died in your arms tonight

Just nu dansar jag här hemma.Imorgon är nämligen en ny vecka!

Av Stina Arwidsson - 3 maj 2009 12:53

Idag var det dags igen då, gymnastik uppvisning.

Förra året gick jag all in ett par veckor och skulle vara med på en massa grejer. Det hela slutade med att jag gjorde något med baksidan av benen.

Så detta året tar jag det easy, jag lyfter det är kanon

kl 16.00 kör vi igång, Väggahallen is the place.

Av Stina Arwidsson - 1 maj 2009 23:39

Yes ryggen gick precis av på 20 ställen. Jag la mig ner.. Mycket dumt gjort.

Har målat ca 1oo flaggor idag, ska ha dom på söndag var det tänkt.

Tröttnade ganska fort på att måla så det blev inga svenska eller norska flaggor.

Jag har gjort en jävla massa japan och en del finland också. Dom var lättast!

Nu ska jag kolla lite Mc dreamy sen ska jag sova sött.

Eller ja, men ni fattar hur jag menar! Jag ska sova som jag gör.. Kort och gott.

Ovido - Quiz & Flashcards