Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Stina Arwidsson - 17 juni 2009 22:58

Fan vad trött jag blir...

Av Stina Arwidsson - 17 juni 2009 09:18

kl 8 kom det första sms:et för dagen kl 9.15 det första samtalet...

Jag är vaken, det är jag verkligen men det är så långt detta sträcker sig.

Göte min kära vapendragare ringer och frågar om jag är vaken.

Jag vet att hon jobbat inatt så min första fråga är : Sitter du i Mörrum?

Hon har nämligen en lite udda ovana att somna och vakna på fel ställen.

Men idag så hade hon vaknat i Karlshamn, dock utan nycklar men det fixade till sig.


Ligger fortfarande i sängen och försöker komma på vad jag vill med denna dagen.. Jobba står ju skrivet i sten så det kommer jag ju göra. 2 dagar kvar

Men innan dess då? Jag låter fortfarande som en hel man och hostar som ja.. jag vet inte vad

Men idag har jag inte ont i kroppen så idag känns det lite lättare!


Ovido - Quiz & Flashcards