Alla inlägg under juni 2009

Av Stina Arwidsson - 4 juni 2009 12:33

... prov på anti-age-kärm...

Rekomenderas för mogna kvinnor över 35 år!


Av Stina Arwidsson - 4 juni 2009 10:38

Känner mig lite lurad!

Jag har haft en prenumeration på Hennes sen flera år tillbaka.

På slutet tyckte jag väl ios inte att den var som den brukade vara men jag fortsatte ändå som en liten vana.

Men nu ska de inte skriva hennes mer och med tanke på att jag redan har betalt hennes för 12 månader så kommer jag nu få Amelia istället.

Meeeen..

I detta nummret får man gratisprov på Tena!

Jag känner mig inte mogen nog för min nya tidning!


Av Stina Arwidsson - 3 juni 2009 22:48

Idag börjar sommaren min vänner.

Synd bara att inte vädret har fattat det, men snart hoppas vi på att det är ifatt.

Hela jobbet är fyllt av sommarkänsla och en farligt massa glatt folk.

Känns trevligt när det kommer samma år efter år så nu känner man igen folk.

Mycket jobb nu framöver men vad gör väl det?

Av Stina Arwidsson - 3 juni 2009 09:28

Idag har jag tagit mina första steg på slingan.

Herregud, näradöden upplevelse gånger 10.

Jag glömmer helt och hållet bort att andas samtidigt som jag springer, vilket absolut inte är bra.

Har fortfarande hög puls och tryck över bröstet i skrivande stund men nu jävlar är vi igång.

Av Stina Arwidsson - 2 juni 2009 23:13

Det finns 35 stycken Stina Arwidsson i Sverige.

1 i Karlshamn, 1 i Karlskrona och 1 i Kristianstad.

Passa er snart tar vi över hela södra Sverige!


Onödigt vetande? Knappast, livsviktig kunskap!

Av Stina Arwidsson - 2 juni 2009 22:48

Fotbollen slutade med noll mål gjorda.

Men det var fint väder och humöret var på topp, så för mig gjorde de inte mycket.

En glass blev det på plats och det var ju helt kanon.

Träffade en hel del folk som man inte sett på år sen fick jag en ny kompis.

Eller kanske det var mer min klocka som hon blev vän med men ändå!

Nej inte mycket vettig information, så jag sover nog iställe

Hej

Av Stina Arwidsson - 2 juni 2009 09:32

Jag vågar inte kolla ut med risk för att bli jättebesviken .

Är det sol? Någon kan väl ringa och berätta hur läget ligger till.

Möjligen så skjuter jag budbäraren men det är smällar man får ta!


Ovido - Quiz & Flashcards