Alla inlägg den 13 april 2009

Av Stina Arwidsson - 13 april 2009 09:09

Idag är en sån dag som det för svårt att gå upp ur sängen.

En liten släng av feber känner jag av i kroppen och semestern är slut för denna gång.

Undra om detta kan vara varför jag inte gillar att vara ledig? Det blir helt enkelt för svårt att komma tillbaka.?

Ny energi ska man ju ha samlat på sig under en vecka, just nu känner jag noll och ingenting.

Har för mycket saker att göra så vet inte vart jag kan börja för att få någon ordning på det hela.

Har för första gången i mitt liv skrivit en lista på saker som måste göras.

Listan blev för lång... Det är texter som ska skrivas, mail som ska skickas, batterier som ska bytas, hår som MÅSTE klippas..

Vart börjar jag? Med en dusch... Ja det har du väldigt rätt i!

Ovido - Quiz & Flashcards