Alla inlägg den 23 april 2009

Av Stina Arwidsson - 23 april 2009 22:25

Har spenaderat kvällen med inspelningar från gymnastikuppvisningar som varit.

Det märks att man blir äldre kan jag ju säga, gör saker på inspelningen som jag inte visst att min kropp skulle kunna tänkas kunna!?

Men den största frågan är 2003.. Sunget är så smal så hon kan gömma sig bakom ett hopprep, själv är jag väl inte heller så där jätte stor men betydligt större än Sunget..

Så vi satt till slut och funerade på om vi fick mat 2003?

Pappa visst fick vi väl mat då? Men vart satte det sig sen...?

Inte på Sunget den saken är helt klar.

Av Stina Arwidsson - 23 april 2009 10:48

Jag har haft en ganska så udda dröm inatt. Sitter och funderar på vad den kan betyda..

Hjälp mer än gärna till.

Jag var på badhus, såg precis ut som Rosenlundsbadet så jag antar att jag var i Jönköping.

På väg ut till badhuset så skulle jag duscha innan det var dags att bada.

När jag kommer in till duscharn så står det en kille från Holje-El där!?

Fast han står i handduk, på den står det Holje-El...

Alla andra tjejer som är där skriker och springer därifrån..

Ingen säger något till Holje-El mannen inte jag heller, men jag duschar..?

Varför sprang inte jag åt andra hållet och skrek som alla andra...

Förslag någon?

Ovido - Quiz & Flashcards