Alla inlägg under april 2009

Av Stina Arwidsson - 23 april 2009 10:48

Jag har haft en ganska så udda dröm inatt. Sitter och funderar på vad den kan betyda..

Hjälp mer än gärna till.

Jag var på badhus, såg precis ut som Rosenlundsbadet så jag antar att jag var i Jönköping.

På väg ut till badhuset så skulle jag duscha innan det var dags att bada.

När jag kommer in till duscharn så står det en kille från Holje-El där!?

Fast han står i handduk, på den står det Holje-El...

Alla andra tjejer som är där skriker och springer därifrån..

Ingen säger något till Holje-El mannen inte jag heller, men jag duschar..?

Varför sprang inte jag åt andra hållet och skrek som alla andra...

Förslag någon?

Av Stina Arwidsson - 22 april 2009 23:56

Här sitter jag peppad till tusen med tandskydd inne och vassa armbågar...

Vad jag pratar om?

Sport så klart mina vänner! Och inte vilken sport som helst.

This is passion for fashion.

Jag skulle vara bland de första att klicka hem en underbar klänning från H&M men upptäcker att den inte är med på lanseringen för imorgon.

Jag väntar tills rätt datum vilket betyder att jag kan träna lite till innan dess.

Då jävlar blir jag farlig.

Av Stina Arwidsson - 22 april 2009 10:43

Jag har börjat lyssna på gubbrock.

Lyssnar på det mest hela tiden just nu...

Tycker ni ska förvalta denna information på ett vist sätt.

Möjligen berättar jag detta för jag håller på att bli lite tokig just nu.

Väntar på att Göte ska vakna, hon vet inte om att jag väntar.

Ska jag ringa och väcka henne tycker ni?

Eller ska ni helt enkelt komma och hälsa på mig och spela gubbrock när jag befinner mig på hem.

Jag gillar mest Ta min hand med Eldkvarn just nu. ( Tips! )

Av Stina Arwidsson - 22 april 2009 08:21

Nej jag är faktiskt uppe med alla skolbarn.

Då det nu börjar bli varmt ute såplockar de fram sina mopeder och går i grupp till skolan.

Det gör mig ingenting än så länge för de får upp mig i god tid.

Ska ut och gå en sväng nu hade jag tänkt mig men det är svårt att se hur varmt det är ute.

Ont i ena örat har jag också så jag kommer ha mössa.

Aww nu vet ni det! God Morgon.

Av Stina Arwidsson - 21 april 2009 22:10

Idag har jag och mini varit på stan och fixat med studentgrejer.

Ja tänka sig att han är såå stor nu.

Men det bästa med att ha en bror är väl mer eller mindre att man fortfarande kan få honom att lyssna på vad som är rätt och vad som är fel.

Så här såg han ut efter jag hade sagt vad som var rätt..

Hur snygg blev han inte då? Jag ska klä honom oftare.

Mooohhahha

Hör jag inte av mig på ett par dagar har han fattat att jag lagt ut detta kortet på bloggen.. Vill då säga tack för allt mina vänner.


Av Stina Arwidsson - 21 april 2009 22:04

Ganska så mustig huvudvärk, har haft det hela eftermiddagen.

Försökte först bota med kaffe... Det brukar hjälpa men icke idag!

Tog fram de tunga grejerna och kastade i en treo i ett glas rödvin...

Det hjälpte absolut inte!!

Så nu behöver ingen annan prova.

Stinasworld - Din vardags testare mitt i verkligheten.

Eller kanske jag ska köra med Stinasworld med rätt att testa..

Återkommer i denna fråga.

Av Stina Arwidsson - 20 april 2009 23:39

Alltså seriöst, varför gillar ni mig bäst på söndagar..?

Vad förväntar ni er då? Roliga fyllehistorier, bakfylleångest?

Vad är det ni vill jag ska ge er?

Jag sysslar nämligen inte med sånna grejer.. Ni har hittat fel tjej.

Moohaha

Ska förövrigt till Karlskrona på lördag som läget ser ut nu.

Blir inte lika som förra gången, då jag kom hem och kände ett stort behov av att byta mobilnummer...

Mer än så säger jag inte.. Ni får allt hålla er tills på söndag lovers..

Av Stina Arwidsson - 20 april 2009 23:32

Varje år kring valborg så ska det byggas upp eldar..

Varje år kryper det in små söt igelkottar och bygger bo i dessa högar av ved som ska tänads eld på.

Varje år startar jag och liian.blogg.se en kampanj för att rädda dom.

Så även i år.


Och efter jag har flyttat min rumpa 2 cm uppåt så kommer jag ha lika mycket fritid som innan så jag funderar på att börja jobba för någon organisation. Typ Rädda barnen eller bris..


Annars kärlekar.. Inget nytt?

Ovido - Quiz & Flashcards