Alla inlägg under april 2009

Av Stina Arwidsson - 8 april 2009 21:15

Kan ju ärligt talat dra åt helvete!

Alla gånger! Jag orkar inte med det mer, jag känner mig helt borta!

Som om inte det vore nog så ligger alla nerver utanpå och det är 20 minuter kvar tills man vet.

Kommer det bli en match til på hemmaplan eller inte?

Åååh HV blå....

Av Stina Arwidsson - 7 april 2009 20:48

Jag har pysslat hela dagen..

Nu är jag 4 kycklingar rikare och åtta får. 


Av Stina Arwidsson - 6 april 2009 12:07

Ladies på torsdag sticker vi!

Vart samlas vi? Torget eller Stationen? Eller så ses vi helt enkelt där.

Av Stina Arwidsson - 5 april 2009 23:02

Jag tror jag vet varför man ändra åldersgränsen på Harrys.

För att jag ska veta vad som är lovligt byte..

Man vill ju inte ha ihop det med någon i ens brors ålder om ni förstår hur jag menar..

Men sen att dom ska börja tulla på reglern där brister det för mig!

Men över arton måste ju ändå vara okej...?


Nej men ärligt hörrni, jag snackar bara lite skit.

Av Stina Arwidsson - 4 april 2009 20:44

Idag är ni inte heller min prio ett, jag har nämligen kört land rover.

Jamen ni hörde rätt, kungen av vägen var jag.

Nu ska jag drick vin... Väntar på min dom just nu:

* är jag med på tv idag? Ja eller nej?

Jag hoppas inte. Vi kollar ettan om en kvart och ser hur det blir.

Sen ska jag ut och svänga min lurviga, nu vet ni det!

Av Stina Arwidsson - 3 april 2009 23:17

Jamen jag lever. Lite trött bara.

Jobbe helg så jag är lite off.

Av Stina Arwidsson - 2 april 2009 10:33

Har hunnit med mer än vanligt idag om man säger så.

Jag & Viggo har städat på hans rum, ätit frulle, stökat till det på rummet, haft fruktstund, gungat, lekt lite till och nu sover lillkilen ute i vagnen. 


Det är kanske nu som vanliga småbarnsföräldrar också sover en stund, men då jag bara är vanlig hederlig barnvakt så ska jag ut och lapa sol. 

Vi tar det så.

Ovido - Quiz & Flashcards