Alla inlägg den 9 september 2008

Av Stina Arwidsson - 9 september 2008 19:22


Nu när jag gick hem gick jag den vägen där blottaren har visat sig.

Så resten av tiden hem gick mest ut på att tänka på just honom...


Skulle jag se att det var en blottare innan han visat sig(läs den) ?

Är det bara karlar som är blottar?

Bär alla blottare rock?

Laddar dom innan?

Ska jag blotta tillbaka?

Ska jag skratta och säga något i stil med det var de minsta...!?


ja ni ser viktiga frågor, ska jag maila till söndags bilagan tro?

Av Stina Arwidsson - 9 september 2008 08:31

Första dagen på jobbet igår efter semestern.

Känns precis som vanligt, väldigt lugn kväll tills ett larm gick!?

Men men nu är jag verkligen back in the game.

Har en planerad jobbresa under hösten som ska gå till Köpenhamn, vi hade tippat på Oslo men Köpenhamn passar bättre för det är smidigare att ta sig dit.

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå lite snabbare, ska klippa mig nu på morgonen.

Äntligen ska luggen kapas och jag ska kunna se vem som står framför mig!

Yiihaa

Ovido - Quiz & Flashcards