Alla inlägg under september 2008

Av Stina Arwidsson - 7 september 2008 22:57


Fan va jag blir trött!

& som om det liksom inte vore nog så har läppen svullnat upp.

Ser ungefär ut som en blåsfisk och det gör ont som bara den.

Tummen upp alltså!

Ojj

Av Stina Arwidsson - 7 september 2008 20:51

Jag: Fattar inte varför jag är så trött.

M: Men du är väl så här jetlag.. ja tidsskillnaden är det nog.

Jag: Jajo det är 1 timmes skillnad


Så söt!

Av Stina Arwidsson - 7 september 2008 13:14


En dag kvar sen börjar verkligheten igen.

Jobbet väntar, börjar jobba imorgon eftermiddag vilket känns väldigt bra.

Igår var det kräftskivedags med familjen, god mat till tusen!

Är fortfarande mätt!

Funderar på att köra upp till Ringamåla och kolla lite fotboll har redan varit där en gång idag och lämnat av grabbarna.

Ska hämta dom igen kanske kör lite tidigare och kollar.

Men vädret känns inte helt 100 alltså.

Vad gör vi denna söndag annars?

Av Stina Arwidsson - 6 september 2008 21:51


Första kvällen i Cypern tänkte vi kolla in Aya napas nattliv lite..

X antal drinkar på ballen och glada i hågen så åkte vi buss dit

Galen busstur som gick u på att man bara skulle hålla sig i en hand och inte sätta sig på någon ( och dom kör som crazy med buss)

Hur som helst, vi kom dit letade i 20 miljoner år efter Grabbarna Grus där det tydligen skulle vara bra ös.

När vi kom dit hittade vi grabbarna som vi flög ner med och det blev ett jävla röj.

Mitten på kvällen känner jag att det rinner något vid min fot.

Shit tänkte jag och vågade inte kolla, tog mig fram till baren och fick fram:

- ehh jag tror att jag har fått en glasbit i foten.

Killen i baren:

-Du måste ut här ifrån!

Jaha okej då tittar jag ner på min fot som va helt röd!

Kom ut därifrån och vakten & Martina hjälpte mig med foten.

Men nu kommer vi till det lite sjuka i denna historien vet ni vad jag säger till Martina när jag inte har skon på mig och foten fortfarande blöder?

-Rädda min sko!!

Kärlek till skor ahh vi kör igen!

Av Stina Arwidsson - 6 september 2008 09:00


Nej men hej!

Jag är tillbaka, landade vid 02.30 inatt och var i säng vid 05.30

Varför kan jag inte sova för?

Men det får väl vara just nu, får ligga här och glo istället

Funderar på att ringa Sunget, hon lär ju vara vaken.


Ojj vad bra jag har haft det! Fint väder varje dag lagom med 37-38 grader och sol!

Har inte haft någon kamera med mig dock så det dröjer lite med roliga bilder. Sorry

Ska snart upp till posten och hämta paket!  Jippie!!

eller ska jag kanske sova lite ändå? 

Av Stina Arwidsson - 5 september 2008 21:45

Det här blir den sista bilden jag bjuder på, i natt ska buffi hämta bill i malmö. Så snart är ordningen återställd... :)

Tack för mej å alllllllllla kommentarer!

Av Stina Arwidsson - 4 september 2008 19:44

Denna är nästan konstigare än corone-bilden.

 

Bandy i långklänning någon...?

Av Stina Arwidsson - 4 september 2008 15:04

Sen kommer jag hem igen!!!

ahh det e sant jag bloggar fran cypern :-)

Jag var tvungen jag saknade er lite, sen hade jag en minut mellan baden

Idag blir det 25 old party..

Rock on Lovers!

Ovido - Quiz & Flashcards