Alla inlägg under september 2008

Av Stina Arwidsson - 24 september 2008 10:37

Igår var en kompis till mig med i lokaltidningen.

Det gjorde hela min dag, han såg super kul ut då han lyckades göra minen man gör innan man nyser..

Han hade inte sett bilden klockan 12.00 ringer jag och gapskrattar

Han ville inte prata just då... Varför fattar jag inte!? Jag skrattar ju av kärlek.

Igår blev även min underbara systerson 7 månader så i 7 månader har man pussat på detta lilla livet.

Igår var han världens sötaste, de flesta brukar alltid pussa på honom många gånger. Jag är en av dom!

Igår låg Viggo och pussade på mig när vi kellekte!

Konstigt attt man kan tycka mer och mer om honom varje gång jag ser honom!


Av Stina Arwidsson - 23 september 2008 14:18


Jag och Göte satt och pitchade idéer i bilen för någon dag sen.

Jag vill ha en sån där blå siren som jag kan kasta upp på opeltaket när folk kör som jag inte vill.

Ni vet en sån som man hade på disko när man var liten. 

Hon tyckte att detta var en helt okej grej!

Så nu undrar jag är det lagligt? 

Och har någon en sån lampa hemma till övers??

Av Stina Arwidsson - 21 september 2008 23:47

Alla sms som kommer indimpandes till mig under helger oftast mellan 01.00-07.00 tar jag på största allvar.

Jag ser detta som ett kontrakt och förstår absolut inte hur man kan bryta de löften man ger under den tiden på dygnet!

Jag är nämligen vitare än vit och from som ett lamm.

Jag har ALDRIG fylleringt eller fyllesmsat till någon!


Av Stina Arwidsson - 21 september 2008 11:51

Nu ska denna dagen börja, idag kommer det hända saker!

Jag känner att stora saker kommer ske idag!

Vilka röstar för pizza till frukost?

Av Stina Arwidsson - 21 september 2008 01:27

Ja det är frågan...?

What makes you go GAH this day?

Jag säger fan fuck it, jag kör själv!!

Lättare och ganska kul, har varit på kräftskiva (igen) jaa!

God mat och kul sälle perfekt kan man ju säga...

Nu är festen slut, men inte i mitt huvud party on så att säga

Såå jag kör på all in for the win!


Av Stina Arwidsson - 19 september 2008 22:50

Ska det vara så här varje dag så kommer jag vara på hisspan om en vecka!

Håll ut!

Av Stina Arwidsson - 19 september 2008 10:18

Jag hatar att vakna med dåligt samvete.

Idag vaknade jag med det, varför vet jag inte riktigt..

Kan vara för att jag sover för mycket. Måste ta tag i mig själv nu...!

Man kan inte sova bort hela sitt liv, så fort jag är frisk ska jag ändra på detta.

Tappade precis en hel tomat på mitt vita linne! Fuck!

En  sån dag!

Av Stina Arwidsson - 18 september 2008 21:49

Jag tror jag blev blåst av en telefonförsäljare innan...

Brukar alltid säga att det är min sambo som har hand om saker och ting i hushållet.

Det funkar varje gång, ingen vet vad han heter då han faktiskt inte finns.

Detta var en typiskt tjejgrej så jag kunde inte köra med min påhittade sambogrej...

Jag kan ju alltid skylla på att det inte var jag som sa ja. Det låter ju inte som jag när jag pratar.


Ovido - Quiz & Flashcards