Alla inlägg under september 2008

Av Stina Arwidsson - 18 september 2008 18:06

Igår firade vi Göte.

Rödvin och musikquiz med boybandtema, vi trodde det skulle bli en baggis tänkte nog dom som satt runt i kring oss också när dom skulle ropa ut vinnaren så pekade alla på oss.

Men vi fick bara 9 rätt... Tur var väl det för vårt lag gick under namnet "kom i luckan Berit och Lisa" jag hade inte hämtat något pris...

Febern kom tillbaka igår med så idag har jag bara slappat...

Göte har varit sympatisjuk med mig så vi har bakat chokladbollar, ätit glass och lite lite Donken.

Skolkade från min tvättid innan med känns som det ligger kläder i hela min lägenhet just nu

Ligger dom inte i påsar ( jaaa har inte hunnit packa upp allt,) så ligger dom i soffan, sängen och köket!

Varför jag drar in dom i köket kan man väl undra men jag bor litet så man tager den plats man haver.

Nu ska jag försöka mig på att få lite ordning här så jag ska ta ett städryck.

Har tappat rösten helt och hållet så jag ska städa utan att sjunga och dansa

Är det möjligt!?

Ahh jag ger städningen den lilla röst jag har kvar, jobbar ju ändå kväll imorgon så det kanske inte ringer så mycket då.

Hoppas kan man ju alltid för företagets hälsningsfras är millång och den kan jag inte ta med denna rösten.

Rent hus here I come

Av Stina Arwidsson - 17 september 2008 11:16

Idag glider jag runt i mina überläckra lacktights..

Sunget tycker dom är fula.

Själv känner jag mig som Laura Croftjag räddar världen idag.

Göte har nytt jobb idag ska vi fira!!

Mitt förslag är att dricka mitt på dagen!

Av Stina Arwidsson - 16 september 2008 23:09


Ahh det blir inget med det!

Jag tänkte mer bara skriva ikväll att jag är så glad för min vän Håkan.

Han kommer alltid med de rätta sakerna att säga när man inte känner sig hundra. Framför allt så guidar han mig i karlars konstiga värld.

Allt är tydligen inte svart eller vitt.

Tusen Tack Håkan

Av Stina Arwidsson - 16 september 2008 19:32

Viktigt beslut har fattats idag!

Melodifestivalen 2009 here we come.

Går under namnen

Christoffer Björkman

Emelie "Pling" Forsman

Stina G:son


Någon som vill signa oss? Kontakta här på bloggen

Av Stina Arwidsson - 16 september 2008 15:45


Jag har tappat den! Vad har hänt?

Vart fan befinner sig min aura?

Mitt liv är i total obalans...

Jag försov mig i dag vaknade klockan 06.45 och jag börjart jobbat kl 07.00

Men 5 i 7 stod jag på jobbet, hann till och med duscha.

Det har aldrig hänt innan.

Jag bryr mig om saker som jag inte borde bry mig om!

Jag måste hitta min aura!

Som om inte allt vore nog så är min nya granne mitt Ex. Jippie!

Jag ska ge mig ut och leta...


Av Stina Arwidsson - 15 september 2008 22:52

Idag skulle Göte på spännande möte i Karlskrona.

Jag skulle åka med som stöd och kolla lite på H&M under tiden.

Glad i hågen går jag bort mot H&M när en gubbe faller ihop vid mina fötter, slår i huvudet dunder hårt och börjar krampa.

Shhhit! Vad börjar jag? Jag böjer mig ner frågar hur han mår?

Inget svar, springades kommer en militär en tjej och en tjej till.

Gubben är helt blålila i ansiktet och krampar fruktansvärt.

Jag ringer 112 medans de 2 tjejerna försöker hjälpa honom så gott det går.

Tjej från 112 frågar vart vi är?

När jag pratar Karlskrona låter det ungefär så här:

Jag stod utanför H&M och såg upp mot Gina.. typ!

Tur var väl att det stod gatunamn på väggen på huset och nummer!

Ambulansen kom efter en halv evighet och jag gick därifrån...

Ringer till Sunget då jag fortfarande inte riktigt fattar vad som hänt.

Drar hela historien för henne då jag hör någon i andra luren som INTE är hon!

Panik då har jag väl ringt fel också! Jippie!

Innan jag hann säga att jag ringt fel och att person inte behöver oroa sig så bryts det!

Konstig twist på denna dagen?

Har med mig 3 nya älsklingar som står i hallen och ser fina ut!

Tyckte jag var värd det....

Av Stina Arwidsson - 14 september 2008 19:07

Vilken dag!

Kört hem från Skåne och efter 3 mil kom jag på att jag inte hade min jacka med mig..

Då fick vi vända vilket skapade ett kaos då Viggo satt och väntade på Scandic att vi skulle komma och hämta honom!

Herregud.

Feber har jag med och ont i halsen...

Imon ska jag hänga på Göte när hon ska på spännande möte!

Nu ska jag däcka med 20 miljoner ibumetin.

Av Stina Arwidsson - 13 september 2008 11:19


Dom är så duktiga musik(skolan?) som pallar att spela på gatan VARJE lördag.

All heder till er

Ovido - Quiz & Flashcards