Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Stina Arwidsson - 6 juli 2009 23:50

Jobbat klart, hej vad det gick undan. Har nu ju nästan inte alls suttit vid en dator under hela min semester så att fingrarna gjorde inte riktigt som jag ville.

Jag behöver lite mer tid för att komma i fin jobbform, sommar uniformen åkte dock på idag och det känns ju alltid kanon!


Jaha annars då? Jo men goda hälft Göte har lagt upp min bästa köpenhamns bild på sin blogg:  http://emelian.bloggagratis.se/ Check it out vettja!


Har lyckats med att bli ovän med Snoff idag med, ett bråk som kommer vara länge snudd på ww3 med tanke på att mitt sms löd:

Min kille krossar ditt lag!

Svaret min vänner var inte nådigt.


Sova nu bör jag verkligen då jag ska till klippet imorgon tidigt.

Min stora fråga idag är lugg eller inte lugg? Kommer aldrig bestämma mig...

Vissa frågor kan vi aldrig riktigt få svaret på..

Ovido - Quiz & Flashcards