Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Stina Arwidsson - 28 juli 2009 22:17

Perfektion!

Jag kan ju säga att jag längtar liiiite till de börjar igen!

Av Stina Arwidsson - 28 juli 2009 22:05

Idag efter alla mina måste saker var färdig gjorda svängde jag inom rep på väg till Martin och Viggo.

Där inne står en kille som jag vet vem det är men aldrig haft någon relation till...

Han: Jaha så du jobbar inte idag alltså?

Jag: nej det gör jag inte ledig idag vettdu.

Han: Ojdå! det måste verkligen vara en första grej, vad ska du göra på din lediga dag då? Äta en massa godis?

Jag tar en dricka ur kylen går till kassan och svarar honom:

Jag ska leka med min systerson idag, köra med bilar och läsa sagor du vet!

Och vad gör du då? Varför står du här och hänger?

Kände att jag var tvungen att ge lite mothugg i det hela.

Han: Jag har semster.


Nu när jag tänker på det så här i efterhand, vad ville han mig?

Varför måste jag förklara mig för att jag är ledig?

Who the hell are you?

Av Stina Arwidsson - 28 juli 2009 19:53

Och det är till min absoluta lycka jag läser följande på fotbolls fruns blogg:


Rasmus Elm 25 juli 2009, kl 22:42 Skrivet av Anonym Anmäl  ! 

och hans bror David kan inte gå på U2 eftersom de måste spela fotboll och späka sina kroppar med grus, förlåt råris.

Någon som vill köpa två signerade Elmbiljetter till U2?

Jag kan be Rasmus slicka på biljetterna.

Maila: malin.wollin@aftonbladet.se


Behöver jag säga att jag har mailat som en tok!?

Och det beror inte på att biljetterna är till U2. Tack till fotbollsfrun

Ja tack jag vill mer än gärna att Rasmus ska slicka på biljetterna

Ovido - Quiz & Flashcards