Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Stina Arwidsson - 27 juli 2009 23:54

Till alla er som tänkte kommentera att kålpudding är så jävla äckligt, spara mig era överflöd av kommentarer!

För det är så här enkelt: Kålpudding ÄGER!

Av Stina Arwidsson - 27 juli 2009 23:50

Jamen här ligger jag i sängen med helt nya lakan och funderar på mat.

Fantiserar och planerar.

Nu har jag fanumej inte ätit sen i torsdags så imorgon blir det mat för hela slanten.

Okej det var kanske en liten lätt överdrift jag har ju självklart ätit.

Men iallafall imorgon är en jobbfri dag och jag kommer lägga mest krut i att äta.

En liten vända inom jobb blir det ändå för att jag helt enkelt inte kan hålla mig borta sen ska jag hem och laga mat.

Kålpudding ska jag göra imon, behöver jag säga att jag redan längtar?

Iallafall, nu vet ni vart ni har mig imorgon och om det är någon som delar samma lycka som jag över mat så är ni varmt välkomna till Arwidssons place!

Mer mat åt folket!

Ovido - Quiz & Flashcards