Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Stina Arwidsson - 11 juli 2009 12:19

Viktig fakta har kommit till min kännedom!

Jag måste dela med mig till världen:

I fruxo påsen ( godiset alltså) finns det en liten figur som ser ut som en fisk.

Tydligen är inte detta en fisk då det heter fruxo, kan vara en annans eller en tomat kanske!?

Men nu vet ni det! Alltså ingen fisk!

Av Stina Arwidsson - 11 juli 2009 08:15

Vaknade tidigt i panik då jag drömt att jag fått feta P-böter.

Vaknade igen lite senare och hade drömt samma sak en gång till..

Jag hade då ingen ro till att ligga kvar i sängen, så det var bara att på med kläderna och ut och kolla lill-killen.

På väg bort till bilen så regnade det så jag tänkte köra tillbaka och ställa mig på gatan här hemma, stod borta på en tvärgata nyss.

När jag kör runt kvarteret så ser jag min bror tänkte vara lite snäll och erbjuda honom lift om en skulle någon längrestans.

Han frågade vad fan jag höll på med. Parkerar bilen liksom...


Det slår mig nu när jag tillbaka på plats i sängen, han måste ju verkligen trott att jag har sovit bort inatt... Haha.

God Morgon världen!!

Ovido - Quiz & Flashcards