Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Stina Arwidsson - 7 juli 2009 23:42

Min granne mittöver är lite...

Varje kväll har han fest med sig själv, ute så att jag verkligen hör all musik och allt han pratar med sig själv om.

Vilket då alltså egentligen betyder att jag är på fest varje kväll med min granne, dock ofrivilligt och inte fullt så underhållande alla gånger.


Av Stina Arwidsson - 7 juli 2009 23:38

Erkänn ni känner det med! Fanimej, har bloggspärren släppt!?

Av Stina Arwidsson - 7 juli 2009 23:33

Torsdag och Fredag...

Nej ärligt vet ni vad jag sysselsätter mig med i början på varje vecka?

Jag går på hälarna hur mycket jag vill! Visste inte att jag verkligen går med hälarna först så det låter jättemycket.

Men i början på varje vecka så är det ingen hemma under mig så herrejävlar vad jag trampar, ful dansar och hoppar här hemma.

Nu vet ni det!


Har jag berättat att när jag kom från köpenhamn så hade jag en sjukt konstig dröm... Var så att det stod 2 namn på min lägenhetsdörr när jag kom hem. Jag vet inte vad det andra namnet var eller vem fan det var som hade flyttat in... Låg morgonen efter och funderade på om det var en dröm eller om det var sant.. Det var inte sant!


Imorgon my dear friends bär det av på nya roligheter, Kristianstad här kommer vi. Dock på ett väldigt vuxet och fint sätt. Mooohaha not!

Det är sommar för fasen världen är full av roligheter och ( pojkar)

Hohohehe Pappa jag skoja bara!


Natti

Av Stina Arwidsson - 7 juli 2009 11:19

på en clubsandwich, alltså så pass att jag nästan blir sur för jag inte kan äta någon just nu!

Kärlek till mat var det ja.

Av Stina Arwidsson - 7 juli 2009 10:51

Min lillkille har kommit hem!

Jag har redan varit ute en runda med honom så han inte ska tro att jag har bytt ut honom! Det skulle jag aldrig göra.


Det blev ingen lugg.. så nu vet ni det!

Kaffe & Kanelbulle på det, tant!? jag!? I would never...

Ovido - Quiz & Flashcards