Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Stina Arwidsson - 20 juli 2009 22:17

Spenderade gårdagen med att ladda inför monster arbetsveckan.

Dagen har jag då spenderat på mitt arbete och huggt tag i det som jag hann med för att veckan ska kunna gå så smidigt och smärtfritt som möjligt.

Har hämtat hem lillkillen idag med så jag har varit ute en sväng och kollat läget.

Kollat till båten, tappat den på en sisådär 100 liter vatten, plockat svamp och ätit hallon.

Det ljuva pensionärs livet med andra ord. Vad säger du om det Håkan!?

Knappast en 70-åring fast i en 20 någots kropp. Eller?

Lite snopet tycker jag fortfarande det är att festivalveckan är slut.

Nu börjar hösten för mig och då har jag inte haft all den semster jag ska ha för att orka med höst.

Nej men hörrni mycket snack på er nuförtiden. Keep up the good work
Ovido - Quiz & Flashcards