Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Stina Arwidsson - 20 januari 2009 21:59

förvånar jag mig själv..

Har funderat över detta med inbrottet i flaggenhuset, tänkte hur fan kan någon vara så dum ingången är ju nästan mitt på torget.

Idag slog det mig: det finns ju en ingång till.

Nu kan jag helt enkelt inte sluta skratta åt det...

Jag går därigenom varje gång jag är på flaggen.


Av Stina Arwidsson - 20 januari 2009 17:23

Det är iår snart 3 år sen jag tog studenten..

3 år sen jag lämnade Väggaskolan bakom mig, men imorgon är jag tillbaka.

Imorgon ska jag börja vara på skolan igen, denna gången är rollerna ombytta.

Jag kan numer lägga till gymnasielärare som en grej jag sysslar med.

Känns helt kanon faktiskt, men jag ska se hur jag känner om en vecka.

Men nu är jag alltså helt ny på min arbetsplats, har dock sett folket som jobbar där innan och så..

Men jag är ny, jag sitter i nya lokaler och har nya saker att lära ut.


Just nu firar jag, jag och Lasse röjjer loss i lägenheten här.

Om vi orkar efter vi ätit kanske vi tillochmed tar ett tag och städar undan?

Eller så lägger vi oss på soffan..  Vi får väl se.


Ovido - Quiz & Flashcards