Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Stina Arwidsson - 12 januari 2009 23:10

Jaha imorgon bitti bär det av till bilprovningen!

Det är första för mig om man säger så..

Så jag har lite problem, vad tusan ska jag ha på mig?

Va? Tänk om bilen inte går igenom då måste ju någon av oss försöka att få den felfri genom att kanske visa lite hud..

Jobbar det kvinnor på sånna ställen också?

Ah jag tar det säkra framför det osäkra, Tjiing inte!

Göte take one for the team!

Av Stina Arwidsson - 12 januari 2009 17:45

Låt mig säga så här: Jag offrar mig för er!

Ni ska bara veta hur mycket jag offrar mig för er!


På sista tiden har jag börjat fundera på mina talanger, varför jag har fått just de jag har. Tänkte ge er följande lista på mina talanger och varför jag tror jag besitter just dessa.

Som förlåt för helgen liksom.


1. Mänskligbro.

Denna tror jag att jag kan för att ja just- vara mänskligbro om vi skulle hamna i krig eller så. Kan ni se den över mieån?

2. Den mänskliga krattan.

Jag kan spreta på mina tår, tror jag har fått det för att jag någon gång om jag har en kolonilott och har glömt krattan hemma ska kunna använda just min tår.

3. Slicka på min egen näsa.

Detta är ju lite konstigt... Vad ska man med denna egenskap till?

Jag chansar kort och gott på att jag har den för att jag ska kunna sjukanmäla mig med stil. Typ:

-Stina varför kan inte du komma idag?

-Skulle gärna jobbat men tyvärr min tunga har fryst fast på min näsa...

4. Slicka på armbågen..

Detta fattar jag inte heller, varför? Va ska det vara bra för?

Kanske för att om jag någon gång hamnar på en öde ö och bara har mat på just armbågen ska kunna äta upp den? Eller nja ärligt, jag vet inte!

5. Mänskliga bollen.

Jag kan göra mig till en boll.. Yes se bara här när jag är på god väg.



Någon som har något annat förslag på varför jag just kan dessa grejer?

Ovido - Quiz & Flashcards