Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Stina Arwidsson - 17 januari 2009 15:33

Världen jag ber om ursäkt i förväg 

Idag lägger vi ribban lågt:



Av Stina Arwidsson - 17 januari 2009 14:32

Han är dessutom otroligt välhängd!

Ehh okej? Kan ha varit den fulaste beskrivningen på mycket länge.


Har förövrigt duschat i en timme, jag ser nu mer ut som ett russin men kroppstempen känns helt normal möjligen lite över den normala men bara liiite.


Av Stina Arwidsson - 17 januari 2009 13:34

En väldigt rolig grej just nu på bloggen tycker jag är "för ett år sedan"

Där kan man kolla vad man skrev förra året på denna dagen.

Förra året skrev jag om flickan ovanpå, utan att jag visst vem han under mig var.

Som det kan bli hörrni? Vem hade kunnat ana?


Nu har jag fixa det mesta jag ska utom mig själv, ska ställa mig i duschen snart.

Har varit på bolaget och inhandlat KRAV-märkt vin till ikväll.

Vuxenpoäng? Lite bara va.



Av Stina Arwidsson - 17 januari 2009 09:57

Kanske skulle vi börja denna morgon med att hylla vinnarna från gårdagens ELLE-galan?

Där Carina Berg fick pris för årets bäst scen- och fest klädda. Håkan Hellström klär sig snyggaste av alla karlar i Sverige och Lykke Li fick pris för årets bäst klädda kvinna.

Med all rätt då var ochh varannan har tog efter hennes hög knut mitt på huvudet.


Eller kanske vi skulle börja dagen med att ta ett ryck i köket? Diska undan och plocka loss.

Packa ihop mina grejer som jag behöver ha med mig ikväll kanske också borde göras?

För att inte tala om, duscha och fixa till mitt febriga face så jag ser ut som en levande människa..


Men nej då. Inget av det där låter lockande, det är för kallt för att gå upp så jag ligger nog kvar i sängen ett litet tag till..

Ovido - Quiz & Flashcards