Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Stina Arwidsson - 5 januari 2009 18:31

Jag tror helt klart på detta året!

Känns sjukt att det bara är den 5e idag och det känns som allt redan har vänt.

Hur gött är inte det då?

Tänk då vad man kommer känna i maj, helt otroligt.

Dippidippiiii känner mig otroligt lycklig just nu!


Funderar helt seriöst på att dra igång en super mario runda.

I just love my Xbox.

Eller kanske jag ska köra lite donkey kong?

Det var ju ett tag sen sist och det är ju tidernas bästa spel!

Sen är jag äckligt bra på just de.. hehe Tack Li för insperationen!


Av Stina Arwidsson - 5 januari 2009 16:56

Jag har råkat ta halvdöd på en blomma hemma hos Göte..

Jag har dåligt samvete nu, en annan blomma har också kolat men det mordet svär jag mig helt fri ifrån!

Jag har absolut inte inblandad i det!

Annars så har jag idag genomfört mitt nyårslöfte..

Det gick hur lätt som helst, nu kan jag äntligen ha datorn vart jag vill i hela lägenheten.

Dett börjar ordna till sig det här.

Nu ska planera lite inför kommande projekt och känna mig viktig!

Haudii

Ovido - Quiz & Flashcards