Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Stina Arwidsson - 7 januari 2009 23:08

we're friends now and forever!


Av Stina Arwidsson - 7 januari 2009 12:06

Vad trött jag blir när man inte kan hålla tiden!

Skulle på möte kl 11.30 idag jag var där 5 minuter innan utsatt tid för att jag vill respektera mötestiden som är satt.

Jaha men vad händer då, jo mötet blir försenat.

Jag kan ju ta om det är så att man har annat för sig viktiga saker för sig.

Men fika? Nja jag vet inte om jag tycker att det räknas in under viktiga saker.

Anyway, mötet blev inte alls som förväntat då jag mest ville få det undanstökat så därför så blev inget som jag hade trott.

Vilket betyder att jag måste bestämma nytt möte...


Plock plock!

Efter mötet gick jag iallafall vidare mot mitt andra mål på stan denna dag.

Där trodde nog tanten att jag var döv, skrek hur mycket som helst gjorde hon. Och sen pratade hon med mig som om jag var 2 år och inte visste vart min näsa satt.

Konstigt det dära.

Men nu är det iallafall gjort, men som sagt måste göras om.

Det är som det är.

Ovido - Quiz & Flashcards