Alla inlägg under januari 2009

Av Stina Arwidsson - 25 januari 2009 15:35

Man ska ju inte gotta sig i när folk bryter upp ett förhållande.

Jag vet det, men satan i mig firar idag!

På aftonbladet idag kan man läsa att Prins Harry är singel!

Fatta! Min drömkarl, min favorit alla gånger.

Ni kanske har kopplat detta, men för er som inte hänger med..

Jag kommer flytta till England och prova lyckan!

Jag visste att det skulle bli vi en dag!

Av Stina Arwidsson - 24 januari 2009 13:48


Redan när hon satte nyckeln i låset och vred om kände han det.

Han visste det sen innan hade haft det på känn ett tag.

Hon tar av sig skorna och sätter dom på plats i hallen, går genom lägenheten och möter upp hans blick.

Han tar nycklen till deras hem och lägger den på bordet.

Utan ett ord går han. Stänger dörren bakom sig och försvinner.

Finns inget kvar att säga, allt är redan sagt ord har förbytts länge.

Han går upp mot sationen de kalla höstvädret biter sig fast, regnet piskar honom i ansiktet, men först nu äntligen är han fri!


Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut!

Av Stina Arwidsson - 23 januari 2009 22:45


Hade bokat in räkdejt med mitt kära M.

Efter maten blev det en omgång spökboll. Inget konstigt med det.

Jag vann by the way, iallafall i min bok. eller på min blogg heter det.

Mohaha

Frågor på det?

Av Stina Arwidsson - 23 januari 2009 11:28

Kommer min kärlek!

Som jag har saknat honom, var en vecka sen jag såg honom sist..

Det är för länge.

Hans M & P ska också med, men va tusan det får jag ta!


Av Stina Arwidsson - 23 januari 2009 09:43

Dricka baginbox vin är som att sitta på golvet och äta gärna med händerna också.

Ja det känns ju onödigt att köpa bord och så när man har en fri yta på golvet.

Dagens största - Är det verkligen så?



Av Stina Arwidsson - 21 januari 2009 23:07

Från och med idag kommer jag inte att besvara några sms med ord som:

Kjamiz, Puzziz, Stiniz eller något annat icke ord som någon kommit på!

Kjamiz? hur tänkte man där?


Du vet jag älskar dig - men du, jag blir tokarg och det vet du!

Av Stina Arwidsson - 21 januari 2009 23:02

Ska vi lyckas med det?

Imorgon smäller det till med nya roligheter...

Pratade innan om saker som man börjar gråta över utan att kunna påverka.

Konstigt detdära, under prisutdelningen på KM så började jag gråta för jag tyckte allt var så fint..

Idag så har svinet i mig vaknat till liv igen, eller satan kanske jag ska kalla de.

Fick höra en väldigt tragisk historia om ett djur idag, sånt som man som normalkt funtad människa skulle känna sympati för.. Men inte jag inte!

Nej då! Det är väl för mycke att begära.

Jag börja skratta!

Nu ligger jag här och har dåligt samvete, imorgon hoppas jag att satan har flytt fältet så jag kan återgå till att vara lite normal igen.

Då kan jag också be om ursäkt för mitt dumma jag idag!

Av Stina Arwidsson - 20 januari 2009 21:59

förvånar jag mig själv..

Har funderat över detta med inbrottet i flaggenhuset, tänkte hur fan kan någon vara så dum ingången är ju nästan mitt på torget.

Idag slog det mig: det finns ju en ingång till.

Nu kan jag helt enkelt inte sluta skratta åt det...

Jag går därigenom varje gång jag är på flaggen.


Ovido - Quiz & Flashcards