Alla inlägg under januari 2009

Av Stina Arwidsson - 3 januari 2009 23:03

mm men visst här sitter väl jag och ska bygga ihop en ikeamöbel!

Vilken tur att det är en 2-åring som har ritat bilderna och att allt är så himla självklart hur det ska sitta ihop!

Verkligen super bra!

Jag kastar snart in handduken och går och lägger mig istället.

men om jag ska lyckas med att komma till min säng måste jag hoppa över alla 20 tusen delar som ligger framför sängen.

Jippie!!

Av Stina Arwidsson - 2 januari 2009 22:28

Jag börjar hålla med er som tycker att jag är en idiot..

Jag ÄR en idiot, eller iallafall lite bort och lite efter.

Pratade med en vän nyss om att folk glömmer saker till höger och till vänster..

Sen berättade han att det till och med var någon som hade glömt en jacka hemma hos honom.

Konstigt nog har det varit ledigt på en krok i hallen hos mig en vecka eller så.

Jag har inte tänkt mer på det utan bara varit glad för den extra platsen.

Men sen slog det mig!

Hur ser jackan ut som någon glömt?

Svart kort från H&M med stora knappar...


Det är ju MIN jacka! Så jaa - jag är lite tappad.


Men ni vet ju hur ordspråket går:
Hellre en jacka iväg än ett svart underplagg. Som jag alltid brukar säga

Av Stina Arwidsson - 2 januari 2009 21:21

Ja nu har jag tänkt till lite här igen.

Du kan kalla mig snillet funkar för mig!

Födelsedagen smyger sig på snabbt nu och det är ju jämt detta året..

Så jag har en partyidé.

Alla som får en inbjudan ska ta med sig en person som de tror jag kan dejta...

Hehe bra va?

Av Stina Arwidsson - 1 januari 2009 19:11

Ja det är så det ska heta. Det är de dom säger.

Mål för 2009? Få plats i en låda kanske?

Gott nytt!

Ovido - Quiz & Flashcards