Alla inlägg den 27 december 2007

Av Stina Arwidsson - 27 december 2007 19:11

 När postgubben kom idag tänkte jag på två saker:

nr 1 var snacka om att jag inte är avis på honom som måste sitta i en iskall bil som en snigel kan köra om..

nr 2 Ojdå! vad mycket post han har till mig idag, han fick kasta ner det i omgångar.. Fast det är ju säkert bara dubbla svepet det brukar jag få. undra om det är för att jag inte har någon "ingen reklam tack" skylt. Straffas man genom att få två svepet då..?

Men tänk så fel jag hade, idag var nämligen ingen vanlig post dag utan idag

kom HM spring 2008 ! 

Nu sitter jag och skriver ett S på alla saker jag gillar... underbart!


Har kollat på The FamilyStone ikväll, sist jag såg den var en magisk kväll i Småland =) Kvällen slutade med att den första snön kom.

Så vart är den nu...?



Av Stina Arwidsson - 27 december 2007 10:34

Vaknade med det dåliga samvetet idag...

Så för att få det att försvinna har jag:

*sorterat alla viktigapapper jag hittat i datumordning.

*källsorterat

*tvättat och städat

Hur kan det då fortfarande sitta kvar..?


Finns bara en sak att ta till inuläget. Paul Pots första framträdande i Britian  got talent. Den funkar varje gång =)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards