Direktlänk till inlägg 27 december 2007

Nu kan den komma...

Av Stina Arwidsson - 27 december 2007 19:11

 När postgubben kom idag tänkte jag på två saker:

nr 1 var snacka om att jag inte är avis på honom som måste sitta i en iskall bil som en snigel kan köra om..

nr 2 Ojdå! vad mycket post han har till mig idag, han fick kasta ner det i omgångar.. Fast det är ju säkert bara dubbla svepet det brukar jag få. undra om det är för att jag inte har någon "ingen reklam tack" skylt. Straffas man genom att få två svepet då..?

Men tänk så fel jag hade, idag var nämligen ingen vanlig post dag utan idag

kom HM spring 2008 ! 

Nu sitter jag och skriver ett S på alla saker jag gillar... underbart!


Har kollat på The FamilyStone ikväll, sist jag såg den var en magisk kväll i Småland =) Kvällen slutade med att den första snön kom.

Så vart är den nu...?



 
 
Ingen bild

Göte

28 december 2007 04:08

lööve The FamilyStone nu är det bara snön som fattas sen kan vi fira Nyår med chappe! undrar förresten hur långa kommentarerna får vara, för annars kan ju jag blogga på din blogg.. hm..

 
Ingen bild

mamman

28 december 2007 09:51

Ja det kan man fråga sig. Alla längtar vi efter snön. Puss på dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina Arwidsson - 3 november 2009 16:41

Jag har inte riktigt fått tummen ur och fixa till min dator... Jag ber er tusen gånger om ursäkt för mitt dåliga uppträdande, jag ska bättra mig! Ledig dag idag annars, ska göra vårrullar, jordnötsås och friterade bananer. Jippie!   Kanske ja...

Av Stina Arwidsson - 2 november 2009 22:08

  Stina har inte övergett er, eller drabbats av något allvarligare tillbud än virus på datorn. Japp, thats it, datorn har fått svinis. Som den pliktrogna bloggerska hon är har jag därför blivit skickad sändebud. Nu vet ni hur det ligger till....

Av Stina Arwidsson - 30 oktober 2009 17:02

att ni ville veta om jag lever. Det gör jag! Jag lever loppan. Modeshow igår med mingel och mat, trevligt värre.   Nu potatisgratäng och rödvinsmör! Fy fan vad bra! ...

Av Stina Arwidsson - 28 oktober 2009 14:42


Tur för er gubbar att ni inte var i storskogen idag. För då hade ni mött Fan  & Hans Moster!   ...

Av Stina Arwidsson - 27 oktober 2009 13:03


Hur mycket skrattar ni inte åt denna bilden då? Men seriöst, gillar ni mina nya brillor?   ...

Ovido - Quiz & Flashcards