Direktlänk till inlägg 28 december 2007

Ica vs Hemköp

Av Stina Arwidsson - 28 december 2007 15:53

Vaknade första gången 01.59 jag var nästan säker på att jag försovit mig, men inte då, somnade sedan och vaknade av att det gick någon runt min säng.. en man som jag känner!? jag hann tänka herregud vem har släppt in dig!? innan jag vaknade igen... puuh vilken tur det bara var en dröm =)


Läste i tidningen idag om en tjej som hade handlat köttfärs på ica där det var rester efter att de plastat köttfärsen två gånger... hon hade gått tillbaka med köttfärsen till butiken men personalen hade inte kunnat ge henne någon förklaring utav plastresterna.. så nu hade hon gått till tidningen smart drag utav henne. eller? men ändå inte med tanke på att det märks ganska tydligt om köttfärs är gammal!!


Därför tänkte jag göra en kupp för ica när jag var och handlade på hemköp jag var väääldigt sugen på att skrika:

-ÅHHH veochfasa!!! Köttfärsen är för gammal.

bara för att se hur många som hade sprungit ut ur butiken.

Men jag kunde låta bli tur det, annars hade jag fått börja handla på ica.

Jag handlar inte på ica men det har absolut inget med köttfärs att göra,

men det är en helt annan historia.





 
 
Lisa

Lisa

29 december 2007 13:38

Nu tycker jag du är lite slö... :)

http://lisoball.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina Arwidsson - 3 november 2009 16:41

Jag har inte riktigt fått tummen ur och fixa till min dator... Jag ber er tusen gånger om ursäkt för mitt dåliga uppträdande, jag ska bättra mig! Ledig dag idag annars, ska göra vårrullar, jordnötsås och friterade bananer. Jippie!   Kanske ja...

Av Stina Arwidsson - 2 november 2009 22:08

  Stina har inte övergett er, eller drabbats av något allvarligare tillbud än virus på datorn. Japp, thats it, datorn har fått svinis. Som den pliktrogna bloggerska hon är har jag därför blivit skickad sändebud. Nu vet ni hur det ligger till....

Av Stina Arwidsson - 30 oktober 2009 17:02

att ni ville veta om jag lever. Det gör jag! Jag lever loppan. Modeshow igår med mingel och mat, trevligt värre.   Nu potatisgratäng och rödvinsmör! Fy fan vad bra! ...

Av Stina Arwidsson - 28 oktober 2009 14:42


Tur för er gubbar att ni inte var i storskogen idag. För då hade ni mött Fan  & Hans Moster!   ...

Av Stina Arwidsson - 27 oktober 2009 13:03


Hur mycket skrattar ni inte åt denna bilden då? Men seriöst, gillar ni mina nya brillor?   ...

Ovido - Quiz & Flashcards