Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Stina Arwidsson - 7 februari 2008 19:59

Detta klipp är det roligaste jag sett på mycket länge.


http://www.youtube.com/watch?v=aCxDZRJKkqY

Av Stina Arwidsson - 7 februari 2008 10:28


Inatt vaknade jag klockan 03.30 av att det pep en gång i minuten. Alla som har varit inlagda på sjukan och sovit över där kanske förstår hur jag menar.

Jag fick iallafall för mig att det var en bomb som pep, först började jag leta vart ljudet kom ifrån men det var helt omöjligt!

Så därför gick jag och la mig igen och började spinna vidare på det här med bomben. Tills jag tillslut somnade igen.


Igår var en väldigt rolig dag. Folk var kanon trevliga på jobb.

Det var en man som sa följande:

- You have the most beautiful hands I ever seen.

Vet inte riktigt vad man svarar på sånna saker. Så jag mumlade mer fram ehhhohh ehh Thank you... Och drog snabbt som en vessla bort händerna.


Under Februari ska jag på roadtrip i Sveriges avlånga land. Första anhalt är inte så långt borta då jag ska till Olofström på måndag.

Ska sedan upp en sväng till Västerås och efter det en runda till Växjö.


Kulkul!

Ovido - Quiz & Flashcards