Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Stina Arwidsson - 11 februari 2008 21:28


Jag har en hemlis.... jag är inte bra på att hålla sånna här hemlisar.

Jag vill skrika så att hela världen hör!!!


Men jag får inte. Det är ju som sagt en hemlighet

Av Stina Arwidsson - 11 februari 2008 09:29


Jag har en otrolig förkärlek till gubbar. Bland favoriterna finns bland annat:


* Leif "Loket" Ohlsson

* SvenGöran Ericsson

* Göran Persson

* Ingvar Kamprad

 * Roger Pontare

Jag har en ny favorit till listan. Christer Sjögren! Måtte han ta hem hela melodifestivalen.


Av Stina Arwidsson - 11 februari 2008 09:20


Vilken underbra dag! Måndag igen, denna veckan är det fredag som är the D day.

Eller det händer ju saker alla dagar denna veckan så detta får nästan bli the W week.


Detta ska firas med Zoegas Julkaffe..

Ovido - Quiz & Flashcards