Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Stina Arwidsson - 19 oktober 2009 18:48

Nuförtiden kan man kolla mer i detaj hur folk har hittat bloggen.

Igår hade någon kommit in hit via google då man sökt på snuskgubbe i Kristianstad 2009...

Känns så otroligt Jag!

Av Stina Arwidsson - 19 oktober 2009 12:54

Jag nyser ganska högt för er som har haft turen att höra!

En gångläste jag att man inte får hålla inne en nysning eller häva den för då kan man få hjärnblödning.

Från den dagen så slutade jag hålla inne nysningar.


Jag kan inte nysa tyst!

Dagens viktigaste fakta förövrigt!

Av Stina Arwidsson - 19 oktober 2009 12:09

Allt här i livet handlar om tajming, att vara på rätt plats vid rätt tillfälle.

Många gånger kan det ju också vara att man är på fel på plats men rätt tillfälle, eller rätt plats men fel tillfälle.

Ni ser vart jag vill komma med det här va? Tajming är A och O.


Det är ibland svårt att acceptera att den tiden inte är den rätta, att det är helt enkelt inte den tiden som möjligen önskar att det skulle vara.

Detta är något som jag jobbar med dagligen att försöka inse att jag inte kunnat göra något annorlunda.

Det är som det är. Även fast det gör ont gör en ledsen och hjälplös.


Jag vet inte vad han gör idag, vet inte hur man mår eller om han tänker lika.

Men jag vet att situationen har stärkt mig som person och jag blickar därför frammåt mot nya mål.

Av Stina Arwidsson - 19 oktober 2009 11:25

När man jobbar söndag kväll är man helt inställd på att man oftast pratar med betydligt mindre folk än andra dagar i veckan.

Igår hann jag med och prata med under 10 personer under 8 timmar, tror ni jag var glad när Martina kom? Svar ja!

Satt kvar en stund och efter ett tag började vi flippa loss och testa blekingedräkten som hängde där i ett hörn.


Så snygg har jag aldrig kännt mig förr! Jag har blid bevis men de ligger på telefonen och det funkar inte att skicka den till Sungets dator. Så ni får hålla er en liten stund tills ni ser vad jag menar!

Ovido - Quiz & Flashcards