Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Stina Arwidsson - 27 oktober 2009 13:03

Hur mycket skrattar ni inte åt denna bilden då?

Men seriöst, gillar ni mina nya brillor?

 

Av Stina Arwidsson - 27 oktober 2009 12:23

Min dator har gått och blivit sjuk.

Vågar inte starta den just nu för jag tror jag kommer göra mer skada än nytta.

Därför och bara därför är jag frånvarande.


Annars har jag hunnit med en ruda till Ronneby nu på förmiddagen. Hittade Morfar utanför ÖB och det är ju alltid kul!

Sötare får man leta efter!


Hittade även en underbar överraskning i min brevlåda idag på morgonen.

Lite sjukt att man kan funder över exakt samma saker utan att ha pratat med den andre.

Nu väntar jag bara på att hon ska vakna så jag kan ring och säga förlåt för att jag är så envis!

Men det kommer nog dröja ett litet tag innan dess. 


Annars då?

Ovido - Quiz & Flashcards