Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Stina Arwidsson - 22 oktober 2009 22:09

Nej men idag igen. Favoriten är här igen då alltså. Gissa skadan.

Nu skulle jag kunna tro att skadan sitter i huvudet, men jag har klämt mitt finger i en dörr idag.

Yes, så lyckat med tanke på att det är torsdag vilket innebär boxning och fingret ser inte direkt friskt ut nu efter att ha haft handen i handsken.


Kommer jag undan med fingervantar alt. skinnhandskar till mina jobbkläder imorgon? Njaa...


Annars har jag varit på skolan hela dagen idag, hej vad vi lär oss bra grejer.

Jag har fått se roliga bloggar, massa kort som jag inte ville se och sen har tjejerna försökt lära mig facebook.

Vilket jag absolut avsäger mig all kontakt med!

Själv har jag då försökt mig på ett par lektioner i profilering samt marknadsförning.

Win Win!



Ovido - Quiz & Flashcards