Alla inlägg under februari 2008

Av Stina Arwidsson - 21 februari 2008 22:49



Kom att tänka på innan idag om en sak jag ljugit om...

Jag hade pratat med en kille som jag inte kände att jag gillade något vidare, bara det att han förståd inte att så var läget.

Då tog jag i med de stora grejerna och sa att min pappa inte ville att jag skulle träffa någon innan jag gifter mig.

Och jag kan verkligen inte göra honom så besviken.Då fattade han.

Han ville inte att min pappa skulle bli ledsen..

Jag började gapskratta och sprang snabbt därifrån.

Det roliga i allt detta är att INGEN skulle bli gladare än pappa om jag jag träffade någon!


Moohaha

Av Stina Arwidsson - 20 februari 2008 23:04


Sägs det..

Jag är smygkär i Nisse som jobbar som kustbevakare.

Jag missade att kolla på Nisse i torsdags, men nu tänker jag ta igen det.

En hel timme!

Love!

Av Stina Arwidsson - 20 februari 2008 21:43


Har jobbat morgon idag, plockade med mig min egen dator för att jag hade deadline så det var dags att jobba snabbt men vad händer!?

Jo den slutar funka! what... panik.

Men då hittar jag rätt på jobbdatorn och fixade det ändå!


Kom en tjej och frågade vart vi hade köpt dom fina lampskärmarna.

Jag går och frågar ep som skriker ULLARED!!!!

Jaha, det kan jag ju säga att tjej hörde så jag fick fint gå ut och säga Ullared.


Jag och Martina har varit och lekt på Karlssons.. Hoppas det var okej att man provade innebandy klubborna.. Men vet ni vad vi hittade?!

Ehh ?

Av Stina Arwidsson - 19 februari 2008 19:12


Tråkigt när man har längtat efter att träffa en person en längre tid.

Tänk på det dagligen, hur det ska bli, vad man ska säga..

Sen när man väl träffar personen i fråga så är den helt förändrad!

Det finns ingenting man känner igen, som om man aldrig har känt varandra!

Är väldigt besviken, känns hur konstigt som helst.

Men det bästa är ju att man vet nu att man ska undika samma sak igen!


Så nu mina vänner blickar vi åt andra hållet.

Nu vänder vi och går mot den ljusa sidan! Snart är det vår!


Av Stina Arwidsson - 18 februari 2008 12:14


Idag vaknade jag av att det ringde..

Det var en tjej som ringde som började:

- Är detta Stina? Är det du Stina.. Stina är detta du?

Jag tänkte shit vad är det nu som har hänt!? Har jag varit elak mot någon? Har jag blivit polisanmäld för något? Är det en advokat som vill jag ska vittna för någon! Vad vill hon mig!?

 Ja tankarna hann flyga iväg mot helt sjuka grejer innan tjejen fortsätter.

- Jag hoppas verkligen att jag stör dig! (ehh varför säger man så?)

jag heter blabla och jobbar för blablabla och skulle vilja sälja detta kanon erbjudandet till dig.


Hur kul är det att vakna så..?

Av Stina Arwidsson - 17 februari 2008 14:02


Nu är jag helt slut, vilken tur att the W week också är det snart.  

 Det ska bli så skönt att jobba nästa helg så det finns inte. 

 Men herregud vad roligt jag har haft, får leva på det ett tag nu.


Badade utomhus igår. Yiiihaaa



Av Stina Arwidsson - 16 februari 2008 11:52


Idag gör det ont i halsen...! Förbannade mög.

 Men sånt hinns inte med just nu, ska till Brunnen och hänga.

 Jag ska bada.. fy fan vad jag ska bada!


Party on!?

Av Stina Arwidsson - 15 februari 2008 05:51


Jag hatar att jag alltid vaknar så tidigt dagen efter jag varit ute.

I skrivande stund så är jag nyduschad för jag stod helt enkelt inte ut med att ligga still...


Ska tvätta om en timme. Men då är man väl inte lika pigg kanske?


Harrys var kanon! Ikväll sticker vi dit igen...

Ovido - Quiz & Flashcards