Alla inlägg under februari 2008

Av Stina Arwidsson - 7 februari 2008 10:28


Inatt vaknade jag klockan 03.30 av att det pep en gång i minuten. Alla som har varit inlagda på sjukan och sovit över där kanske förstår hur jag menar.

Jag fick iallafall för mig att det var en bomb som pep, först började jag leta vart ljudet kom ifrån men det var helt omöjligt!

Så därför gick jag och la mig igen och började spinna vidare på det här med bomben. Tills jag tillslut somnade igen.


Igår var en väldigt rolig dag. Folk var kanon trevliga på jobb.

Det var en man som sa följande:

- You have the most beautiful hands I ever seen.

Vet inte riktigt vad man svarar på sånna saker. Så jag mumlade mer fram ehhhohh ehh Thank you... Och drog snabbt som en vessla bort händerna.


Under Februari ska jag på roadtrip i Sveriges avlånga land. Första anhalt är inte så långt borta då jag ska till Olofström på måndag.

Ska sedan upp en sväng till Västerås och efter det en runda till Växjö.


Kulkul!

Av Stina Arwidsson - 6 februari 2008 18:34


Sitter hemma hos Göte ovh sjunger julsånger. Har dock fått julsångsförbud precis så nu dippidiiar jag julsånger.


Det uppskattas ungefär lika mycket.

Tror jag tänker prova sjunga den blomstertid nu kommer och se om det godkänns.

Har redan provat med vintern rasar..


Dippidippidii!!

Av Stina Arwidsson - 5 februari 2008 11:04


Idag skulle Tage fyllt 80 år.

Det måste hyllas, jag älskar Karl-Bertil Johnssons Jul!

Jag skulle vilja påstå att jag kan nästan alla repliker i hela.

 Love Love!


Ska kolla lite myggan och kolla på KB inte Tages KB direkt men en väldigt kul KB.

 Idag är det också invigning av ett nytt hotell i huvudstaden, nytt och spännande.


Idag är även pappas favorit tisdag på hela året! Varför får ni räkna ut själva!

Men dagsen största händelse är mer att Götes sambo har sagt att vi får välja färg till deras kök! woohoo.

Nu ska vi ut till färghuset, vet ni vad det kommer bli?

Rosa...Grönt..?


Av Stina Arwidsson - 5 februari 2008 00:09


Ja mina vänner, det var ungefär så vi kännde när vi i förra veckan fick reda på att man mellan klockan 17-18 tisdagar fick bada utan överdel på kommunens badhus.

Där lever de efter mottot släpp brösten fria det är vår.

Imorgon är det dags igen. Då ska vi dra till badhuset och flasha brösten!


Om man googlar mitt namn kommer min blogg upp som första träff!

Stort oerhört stort! Mooohahaha


Nu ska jag innan jag somnar kolla och sukta lite efter Nisse i Kustbevakarna SSRS. Det blir sweet dreams det!


Ljuger jag? Aldrig!

Av Stina Arwidsson - 4 februari 2008 11:34


Så var det dags igen veckans första dag..

Jag är på oväntat bra humör denna måndag, känns nästan som hela världen har blivit rosa!?

Ehh vad har hänt.. Om jag kollar ut nu ser det ut som om det är sol ute.

Lurar jag mig själv? Eller är det rent av sol ute?

Underbara Underbara Måndag!



Av Stina Arwidsson - 3 februari 2008 15:55


Vilken dag...

Jag måste fan växa upp och inse att jag alltid kommer vara en sån person som har mat på tröjan eller smulor på kinden vid helt helt fel tillfälle!


Läst innan idag om en kille som kan få in sin egen överläpp i näsan...

Det skulle jag också vilja kunna =) Jag ska börja öva på de.

Jag kan slicka på min egen näsa.

Nu tänker säkert nu öööhhk.

Men hallå det är inget jag går runt och gör dagligen. Men jag kan! Om jag vill!


Av Stina Arwidsson - 2 februari 2008 22:49


Vaknade redan i fredags morse och kände hur trött jag var.

Tanken då att veta att man ska bara ska jobba fyra dagar till innan den lediga dagen kommer...

Men snart är den här och vilka krav den har på sig, då ska det hinnas med.

Det ska hinnas stryka, träna, laga mat, städa listan kan göras lååång.

Ska boka in att sova middag iallafall. Det är viktigt.


Imorgon kväll blir det innebandy, då ska det skrikas som aldrig förr!

Ska nog fundera ut en ny ramsa under natten...



Av Stina Arwidsson - 2 februari 2008 00:57


Ikväll har jag och Martina tagit en girls night out!

Vi har druckit drinkar och snackat skit! En helt underbar fredag med andra ord.

Nu får det bli sängen då det väntas jobb imorgon.. Kanske en tripp och kolla SuperMario killen på prien också!


SuperMario, Flinta och Donkey Kong är förövrigt världens roligaste spel!

Han den dära blåa gubben med håret och han som rider på gäddan är också för jävla skoj! Men nu kan jag inte komma på vad dom heter..

ooopppss!  Rock on!

Ovido - Quiz & Flashcards