Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Stina Arwidsson - 7 augusti 2009 22:26

Skrev ett långt inlägg om min Ölands-trip igår...

Mycket ni sett utav det va? Nej jag håller med fullt ut, vad i helvete hände här?

I korta drag: Öland var kanon, fint väder, god dricka, fint förtält och mycket bra sällskap.

Där fick ni helt klart den korta versionen.

Idag var jag back on track på jobb, var ute en sväng på stan och fixade grejer, var ju så varmt i jobbkläderna så jag var nära på att lägga mig ner och halv-dö.

Men jag valde att sova igår istället för att fixa till sommar jobbkläderna och då får man vackert ha långbrallor på sig, onödigt var det iallafall....

Skulle upp på bolaget och fixa Karlshamns punch bra av mig att komma på att jag hade mitt körkort på jobb när jag redan är inne..

Fick bort till jobb igen och hämta de kul!


Kvällen har jag spenderat i Brinkamåla hoppandes...

Ovido - Quiz & Flashcards