Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Stina Arwidsson - 27 augusti 2009 22:04

Ska försöka att inte somna tidigt idag hade jag tänkt.

Jag tror att min kära granne hjälper mig på traven med detta, han har nämligen börjat borra just nu.

Så roligt!

Av Stina Arwidsson - 27 augusti 2009 21:48

Förra årets resa började med övervikt för min stackars väska. Hade packat den så pass mycket så att den gick av.

Detta året är jag ju faktiskt äldre (hmm) och mycket klokare så min väska väger nu noll och ingenting.

Har dock inte packat ner min krämer ännu då jag råkar vara kungen av sånt så kommer jag nog öka på min vikt ganska kraftigt.

Men ingen övervikt iallafall.


Så nu vet ni det. Kommer spendera kvällen/natten i Malmö imorgon sen bär det av mina vänner... Resfeber? Jag!? Näää aldrig!

Ovido - Quiz & Flashcards