Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Stina Arwidsson - 23 augusti 2009 22:41

Något otroligt har hänt mig idag. Jag har fått hålla i en polisbricka!

Det är händer nog bara en gång i livet och ett sånt tillfälle får man inte slarva bort!

Så jag gjorde vad alla personer i min sits skulle göra.

Jag flippade med den precis som alla badcops gör mumlade:

Stina Arwidsson special agent for the FBI , You have the right to remain silent. Anything you say can and will be used against you in a court of law. You have the right to be speak to an attorney, and to have an attorney present during any questioning. If you cannot afford a lawyer, one will be provided for you at government expense.



Av Stina Arwidsson - 23 augusti 2009 07:37

Jag har en ny ful ovana. Jag vaknar för tidigt och kan inte somna om.

Har varit så här nästan hela sommaren, det är väl kanske bra att komma upp i tid , inte känna sig så trött när man vaknar.

Men come on! Kunde jag inte sovit till nio idag iallafall...?


Nu är min stora fråga hur jag ska börja denna dagen, förslagen hittils:


* Kolla sex and the city i sängen

* Hoppa i träningsklädern för att springa mig trött och sedan sova igen efter de

* Skriva färdigt elevuppgifterna för nästa vecka

* diska och plocka undan

* Försöka somna om utan något av ovanstående!

Ovido - Quiz & Flashcards