Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Stina Arwidsson - 24 augusti 2009 21:39

Jag tänkte semester tjuvfira idag med lite finöl och lips på Xbox..

Finöl blev det allt men inget lips, xboxen hade gått ut i strejk så nu ligger jag istället nerbäddad i sängen och ska starta ett litet sex and the city avsnitt.

Ingen resa är ännu bokad för fredag, vi har is i magen detta år.

Tvätta och packa ska jag fixa imorgon så att det bara är att sätta sig på tåget på fredag morgon och se vart det blir av mig.

Sol, bad, värme och öl är iallafall givet.


Av Stina Arwidsson - 24 augusti 2009 18:24

Göte skulle ha ny mobil, perfekt att telenor står utanför ica: right!

Första felet killen gör att fråga hur gamla vi är... Förbjuden fråga!

Sen skulle han försöka sälja in en minidator till mig för jag sa att jag var glad och nöjd med min tre mobil..

Han föreslår en lite rosa dator till mig...

Om blickar kunde döda så hade han legat utanför ica just nu, men nu så kan de ju lyckligtvis inte göra det så han står nog kvar och säljer lite till.

Men jag med en rosa minidator.. Moohaha den dan!

Av Stina Arwidsson - 24 augusti 2009 07:36

Stina, vi skulle vilja undersöka dig!

Ni skulle vilja göra vad!? - Är jag utvald eller vill dom undersöka fler där ute?


Ovido - Quiz & Flashcards