Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Stina Arwidsson - 18 augusti 2009 19:15

Ska vi starta höstens träning idag?

Jag går ju på semester i slutet på denna veckan så kanske jag ska vänta tills jag har haft semester?

Eller kanske man slår slag i saken och aldrig tränar mer alls?


Stora tankar i stinasworld en helt vanlig tisdag kväll.

Av Stina Arwidsson - 18 augusti 2009 14:36

Har dragit mig för att städa lägenheten i flera dagar. Men idag så var det dags!

Nu är det så rent i mitt lilla hem så att man inte kunde tro att det är sant.

Mitt nya liv kräver lite mer planering än innan.

Har gjort upp hur jag ska fördela mitt arbete fram till v 52 idag så nu ska jag bara pussla in lite, tvätta, städa, diska så är jag totalt i fas.

Kanske skulle jag skaffa mig en liten mini white-board att ha här hemma, börja bära ryggsäck och gå med cykelhjälm innomhus?

Jo det är faktiskt sånt som lärare gör.

Ovido - Quiz & Flashcards