Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Stina Arwidsson - 9 augusti 2008 22:59


Idag har det hängt ner sveriges största spindel från receptionsdisken.

Jag är idioträdd för spindlar, varför måste det då hända mig?

Så vad gör man i det läget? Han hänger över den datorn jag vet att jag måste ha hela kvällen för att kunna jobba.

Men jag kan inte gå nära det går bara inte.

Jag börjar gråta! Men skit bra! Det löste verkligen allting. (Not)

Fick till slut springa in i restaurangen och be en karl komma och hjälpa mig.

Jag stod bakom en pelar och tryckte och Nicklas dödade den!

Så regnar det imon så får ni ta det!


Jag har för övrigt glömt att berätta en sak för er kära vänner.

I förra lördags härligt hemma bilaga så var det en ruta med visste du att?

I rutan stod det:

Visste du att det är fysiskt omöjligt att slicka sig själv på armbågen?

In your face Aftonbaldet in your face! Jag kan!

Detta betyder att jag nu har 2 partytrick.


Av Stina Arwidsson - 9 augusti 2008 13:19


Tråkig dag det är idag. Inget känns kul.

Och ingenting hjälper!

Inte jordgubbsaft eller en ny body. Life is still shit!

Min underbara Morfar har 80års kalas idag men jag kan inte vara med!

Fan vad jag längtar till min semester!

Bara 10 dagar kvar nu

Av Stina Arwidsson - 9 augusti 2008 00:36


Okej... Det kom just ett riktigt otäckt djur och flög på mig.

Jag som hade somnat och hela grejen, nu har jag flängt runt och dödat djur.

Han ( och jaaa det var en han ingen brud skulle vara så på!) dog under Grey's.

Kommer det en till så springer jag in till grannen.

God Natt Lovers!

Ovido - Quiz & Flashcards