Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Stina Arwidsson - 13 augusti 2008 21:59


När jag är ledig går hälten utav min vakna tid ut på att tänka på mat.

Jag älskar det!

Jag gillar att äta men framför allt så gillar jag att laga mat.

Kan ha något med min pappa att göra allt det här men jag vet inte riktigt.

Då det vankas kräftskivor snart så går mycket utav mat-tankarna dit.

3 st ska det bli vad jag vet nu,en med jobbe, en hos M&P och en i skåne.

Det giiillar jag!

Men varje år händer något udda, jag kommer på efter en kräfta att jag faktiskt inte gillar kräftor.

Att det smakar lite som att få kallsup i en sjö.

Men jag ska lära mig, så jag ska öva detta året igen en kräfta per skiva.

Hade en väldigt udda dröm inatt....

Handlade om ett Ex, hans nya, pappas bil och torgavarvet.

Berättade det för HP innan, hon hade haft en sjukare dröm än mig!

Så då känndes det lite lättare att andas.

Näää nu ska jag kolla lite extra extra. Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards