Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av Stina Arwidsson - 15 augusti 2008 23:02

Palla med att en kille som är på en utav festerna som är i alla hörn sitter och skriker:

Gulli gull!! Gulli gull GUUUULLLIII GUUUULL.


Av Stina Arwidsson - 15 augusti 2008 22:49


Jag är en halvarg 6:a på arghets skalan.

Jag blir arg på människor som är dumma!

Jag blir arg på en bil som blinkat med hellyserna på mig när jag gick förbi.

Jag är arg för jag har ont i huvudet och hellysen gjorde det 7 gånger värre.

Jag pallar inte med att folk har fest i varje hörn.

Ska upp klockan 6 imon och jag pallar inte.

Har som sagt ont i huvudet

Nu när jag känner efter är jag lite arg för att jag är arg med.


Men det är tennisfinal imon! Tills dess hoppas jag det har gått över.

Av Stina Arwidsson - 15 augusti 2008 13:17


Innan när jag var och handlade så var det en gubbe framför som missade att ta med sig sin mjölk hem.

Min första reaktion, måste springa efter honom.

Frågade tjejen som satt i kassan, var det hans mjölk?

Jajoja det kanske de var.

Jag sa då till henne att jag kommer tillbaka om 10 sek.

Så jag sprang efter gubben så att han skulle få med sig mjölken hem.

Jag hann inte ifatt honom, men när jag stod och packade ner mina grejer så kom han tillbaka och hämtade mjölken.

Vilket var ju kanon! Jag hann inte ifatt honom den gången men nästa gång någon glömmer något kanske jag hinner.

Jag tänker iallafall alltid försöka!


Av Stina Arwidsson - 15 augusti 2008 12:43

Jaaadaaa!

Det går bra i tennisen... Jag är så nervös så jag kan bara kolla lite ibland.

Gömmer mig bakom datorn eller bakom mina tidningar när det blir för jobbigt.

Skulle behöva duscha och göra mig redo för work.

Men jag pallar inte.. Tennisen är 10 gånger roligare. MINST!

Av Stina Arwidsson - 15 augusti 2008 11:12


Ikväll går jag på det sista, 6 dagar jobb kvar sen semester!!

Hoppas dagarna går snabbt nu bara.

Säkert inte, men jag vet jag har fullt upp iallafall.

Mycket som ska hinnas undan innan man kan vara ledig.

Vad gör ni annars idag? Ska ni ut och göra stan ikväll?

Titta inom och säg hej vettja!

Har hört att det är poppis att göra det på fyllan nämligen!


Ovido - Quiz & Flashcards