Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Stina Arwidsson - 17 augusti 2008 22:46

Idag har jag haft höstkappa på mig till och från jobbet.

En väldigt läcker också.

Men jag har den väldigt sällan och för någon dag sen så kom jag på varför.

Jag känner mig som en blottare!

Så nu när jag gick hen vill jag bara öppna rocken och skrika taaadaaa!

men jag lät bli... hade iofs inte varit en så stor grej då jag hade kläder under... Men ändå

Av Stina Arwidsson - 17 augusti 2008 13:53


Vem tar på sig att bygga arken?

Ska det regna så här så måste vi ju ha en plan B, vilket är en ark.

Jag hinner inte för jag ska jobba.. Så vem blir det?


Av Stina Arwidsson - 17 augusti 2008 10:13


Här har man sovit ett par timmar och vad händer när man vaknar upp?

Superstor skandal att simmarna har druckit bira under tennismatchen i Peking.

I SOK-kläder också för den delen!

Jag pallar inte mer er! Hur kissnödiga får man va?

Spelar det verkligen jätte stor roll?

Uppenbarligen så stod ju inte det i någon form av SOKs handbok på hur du ska uppträda när du är i Peking.

Stefan this is from me to you:

Du skulle druckit ölen i en yalla-flaska! Ingen hade sett vad du hade druckit och lite smygreklam är väl aldrig fel?

Lev lite!


Update:

Hahahhahoohoohihi

Simmarna visste om att det råder nolltolerans här nere.

Okej jag tar tillabaka den biten då!

Ovido - Quiz & Flashcards